Służba cywilna

Służba cywilna

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE

Komendant Powiatowy Policji w Stargardzie poszukuje kandydata na stanowisko:

nazwa stanowiska starszego inspektora

do spraw administracyjno-biurowych

w Wydziale Ruchu Drogowego

KPP w Stargardzie.

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Ul. Warszawska 29

73-110 Stargard

 

Miejsce wykonywania pracy:

Stargard

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Rejestracja w systemie KSIP WWW zakazów i rozstrzygnięć w ruchu drogowym, oraz współpraca z KWP Szczecin w tym zakresie;

  2. Prowadzenie kartoteki manualnej Kart Informacyjnych;

  3. Rejestracja w systemie KSIP WWW kart Mrd-5, oraz współpraca z KWP Szczecin w tym zakresie;

  4. Prowadzenie kartoteki kart Mrd 5;

  5. Sporządzanie i wydawanie Zaświadczeń i Informacji o karalności osób w ruchu drogowym na podstawie danych zawartych w systemie KSIP;

  6. Weryfikacja otrzymanych Zawiadomień o wykonaniu środka karnego w zakresie zakazu prowadzenia pojazdów z ewidencją kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w KSIP;

  7. Rejestracja mandatów karnych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego PUE;

  8. Rejestracja i modyfikowanie w informatycznym Systemie Ewidencji Wypadków i Kolizji Kart zdarzenia Drogowego (MRD) dotyczących kolizji i wypadków drogowych zaistniałych na terenie powiatu stargardzkiego;

  9. Rejestrowanie w systemie SESPOL osiągniętych wyników funkcjonariuszy WRD za okres ich nieobecności;

  10. Rejestracja i modyfikowanie w KSIP zatrzymanych dowodów rejestracyjnych pojazdów;

  11. Rejestracja i modyfikowanie w KSIP zatrzymanych praw jazdy;

  12. Rejestracja i modyfikowanie w KSIP zatrzymanych dowodów rejestracyjnych;

  13. Wyjaśnianie niezgodności dotyczących statusu praw jazdy;

  14. Przesyłanie zawiadomień o braku aktualnego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy OC do UFG;

  15. Zlecanie legalizacji / wzorcowania i naprawy urządzeń będących na stanie WRD KPP w Stargardzie;

  16. Sporządzanie wniosków do właściwego starosty dotyczących zakresu uprawnień i praw jazdy, m. in. o ocenę stanu zdrowia kierujących;

  17. Opracowywanie wystąpień do właściwych zarządców dróg informujących o stwierdzonych nieprawidłowościach mających wpływ na porządek i bezpieczeństwo w ruchu drogowym;

  18. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego Wydziału Ruchu Drogowego oraz rejestrów WRD – w zastępstwie;

  19. Przekazywanie do składnicy akt zrealizowanych dokumentów wydziału.

 

Warunki pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa.

  • W pełnym wymiarze czasu pracy.

  • Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Praca wykonywana w pozycji siedzącej.

  • Stanowisko zlokalizowane jest na I piętrze.

 

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:

uposażenie zasadnicze – 5.014,87 miesięcznie (brutto)

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 

niezbędne

 

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe / staż pracy: co najmniej 3 lata pracy w administracji publicznej

umiejętności:

  • dobra organizacji pracy własnej,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • kandydat nie był zatrudniony lub nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie był współpracownikiem tych organów w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. – warunek dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i środków łączności;

  • Znajomość organizacji i struktury Policji;

  • Znajomość przepisów z zakresu Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji,

  • Odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań;

 

 

dodatkowe

  • Wyższe,

  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań,

  • Zamieszkanie w Stargardzie;

  • Umiejętność szybkiego uczenia się, przewidywania i podejmowania decyzji;

  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;;

 

Oferujemy

 

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu,

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęć sportowo-rekreacyjnych w miejscu pracy,

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;

  3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy;

  4. Kopię dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnienie w przypadku , gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

  7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  8. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne

przestępstwo skarbowe;

 

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  1. kopia dokumentu potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,

 

Termin składania dokumentów: …………………………………. r.

Miejsce składania dokumentów:

 

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

ul. Warszawska 29

73-110 Stargard

lub osobiście

sekretariat pok. 107 w godz. 7.30-15.30

z dopiskiem na kopercie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1”

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, …... wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Kadrach Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

47 78 29 612,47 78 29 613,47 78 29 614

 

Klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Powiatowej Policji w Stargardzie jest Komendant Powiatowy Policji w Stargardzie, ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard.

Inspektorem ochrony danych jest st. inspektor Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie, tel. 477829618.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

 

 

……..……………………..………………….……………….

/pieczęć i podpis kierującego komórką organizacyjną/

 

 

 

 

……………………………………………………. ………………………………………………

/sprawdzono pod względem merytoryczno – formalnoprawnym/ /zgoda na zapewnienie środków finansowych/

Powrót na górę strony